Úvod   Napište nám   facebook
Provozní doba

Listopad 2017

 

pondělí:
16:30 - 21:00
úterý: 14:00 - 21:00
středa:

14:00 - 21:00

čtvrtek:

6:00 - 8:00

14:00 - 21:00
pátek: 14:00 - 21:00
sobota: 10:00 - 21:00
neděle: 10:00 - 21:00

Bazén


583 550 361
Aktuální počet návštěvníků
Krytý bazén:0   
Finská sauna:0   
Letní koupaliště:0   
583 550 361
Plavecký areál Zábřeh

583 550 361
Plavecký areál Zábřeh
Mikulášský aquatlon
25. 11. 2017

Služby


Fit klub Mami

Fit Club Mami 1

Fit Club Mami 3 Fit Club Mami 2

 

 

Provozovatel: Šárka Radičová

Telefon: 777 231 534

Email: radicova@ahopfun.cz

Cvičení: Zumba, Fit ball, Pilates, Bosu, P-class, Trampies, TRX, Spinning, Bodyform.

Hlídání dětí v době cvičení je možné. Nutné kontaktovat předem na 777 231 534.

BOSU FITNESS - aerobní cvičení na oboustranné balanční plošině, zaměřené na posílení a zpevnění všech svalových skupin

BOSU BALANCE - cvičení na oboustranné balanční plošině, využívající obou plošin ke zpevnění středu těla a na zdokonalení celkového držení a vyrovnání svalových dysbalancí

BOSU CARDIO - aerobní cvičení na balanční plošině, zvyšující vaši kondici a motoriku

BOSU PILATES - je cvičení které rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání s využitím balanční oboustranné pomůcky

BOSU 50+ - aerobní cvičení s využitím balanční pomůcky pro začátečníky, zdravotně oslabené, starší generaci :-)

TRAMPIES - aerobní cvičení na trampolínkách je používáno pro rehabilitační účely již přes 20 let, je cvičení bez nárazů, není u něj taková pravděpodobnost zranění jako u jiných aerobních cvičení. Snižuje náchylnost k artritidě nebo postižení kloubů. Trampolínky přinášejí kardiovaskulární cvičení, přispívají k zdokonalování oběhového systému, posílení organismu, zvyšování odolnosti, zlepšování stability a koordinace jednoduchou a zábavnou formou

FIT BALL - a nebo také Super ball.Za těmito názvy se neskrývá nic jiného než posilovací a balanční cvičení na velkých míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost pátře a posilovací cviky pro zpevnění i tvarování postavy. Patří mezi aerobní hodiny, při kterých se maximálně šetří kloubní systém našeho těla. Kromě zábavy se při lekci Fit-ball také řádně zapotíme:-)!!

P-CLASS - aerobní cvičení, zaměřeno nejen na spalování tuku, ale také na formování celého těla, především problematických partií - hýždě, stehna, břišní svalstvo

BODYFORM - velmi oblíbené hodiny zaměřené na posilování a tvarování celého těla. Hlavním cílem je posílení partií těla se sklonem k ochabování s přihlédnutím na správné držení těla a udržení fyzické kondice. V hodině používáme různé posilovací pomůcky

PILATES - je cvičení které rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Vychází z Pilatesovy metody. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Cvičí se bez bot. S sebou ručník.

ZUMBA - není jenom obyčejné cvičení, Zumba je hlavě jedna velká party, kde se odreagujete od všech starostí. Nemusíte se bát složitých choreografií, Zumba je vhodná pro každého v každém věku. Je to jednoduché. Taneční hodina Zumby kombinuje tance jako je Salsa, Merengue, Cumbia, Reaggaeton, Flamenco, Hip-hop, Cha-cha, Samba, Calypso, Belly Dance a mnoho dalších. Cvičení je tak jednoduché, zábavné a hlavně efektivní. Zumba lekce střídá v daných intervalech pomalejší a rychlé tempo

BŘIŠNÍ PEKÁČ - lekce zaměřené na spalování tuků v oblasti břišních svalů, jejich tvarování a posílení

FIT BOSU - ranní lekce na rozjezd :-) s využitím balanční pomůcky BOSU, probuzení těla lehkým rozcvičením a zahřátím a a následným posílením problémových partií

TRX - balančně-koordinančí cvičení na zavěšených popruzích, využití vlastní váhy těla pro posílení vašeho středu. Náročnost lekcí si určujeme sami dle vychýlení od osy těla.

SPINNING - kondiční jízda na vnitřních kolech (indoor cycling), vhodné pro všechny věkové kategorie


Více informací na:

http://www.fitklubmami.wbs.cz

 

O krok zpět